Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

"Το τραγούδι μου"...

Ο Αλέξανδρος από την τάξη μας προτείνει για ανάρτηση το επόμενο τραγούδι των Goin'Through επειδή, όπως λέει "είναι ένα τραγούδι από τα αγαπημένα μου με ωραία μουσική και στίχους"

Τραγούδι: "Το τραγούδι μου (θυμάμαι)"
Στίχοι: Goin'Through
Μουσική: Goin'Through
Εκτέλεση: Goin'Through
Δίσκος: Vendetta (2006)

Οι στίχοι του τραγουδιού
Αγάπες μου μεγάλες, δεν με βοηθάει η μνήμη μου.           
Ξέχασα πολλά μα όχι και εκείνα, που,                                  
κείνα που έχω ζήσει, το σπίτι που μεγάλωσα,
οι πρώτες μου αγάπες και οι φίλοι αυτοί που μάλωσα.
Ήμουν μικρός, μεγάλα ήταν τα έργα μου,
μεγάλα όσο μεγάλη και του δάσκαλου η βέργα, που
μου 'καιγε τα δάχτυλα μέσα στις παλάμες μου.
Σημάδια σαν αυτά που 'χω αφήσει στις αλάνες που
έπαιζα με φίλους που δεν είχανε ονόματα
και λέρωνα τα ρούχα μου με αίματα και χώματα.
                                                                                                                                                 Και το τραγούδι μου
Γύριζα στο σπίτι και η μάνα μου με χτύπαγε                                                     για σένα θα το πω 
κι ο συγχωρεμένος ο παππούς μου κρυφοκοίταγε.                                       που κλαις αδιάκοπα 
Όταν είχα διάβασμα, αλλού έτρεχε η σκέψη μου,                                           ένα χωρισμό.
παιχνίδι ήταν, θυμάμαι η αγαπημένη λέξη μου.                                               Με δάκρυ τ' όνειρο
Αυτή κι άλλες πολλές που μ' έμαθε ο γέρος μου                                              το πλήρωσα κι εγώ
κάθε φορά που θύμωνε ή έπαιρνε το μέρος μου                                               κι όμως δεν έπαψα
Θυμάμαι, θυμάμαι...                                                                                                       στιγμή να τραγουδώ

Ναι, λοιπόν, δεν έπαψα, τραγούδια μόνο έγραψα
Ξέθαψα στιγμές, γεγονότα, φίλε, ξέγραψα.
Και έφτασε η στιγμή, για κάποια δικαιώθηκα
και γι' άλλα που δεν έφταιγα ολόκληρα χρεώθηκα
Πλήρωσα το τίμημα από το ξεκίνημα
βρέθηκα αντιμέτωπος μ' όλο το hip hop κίνημα.
Γιατί ήμουνα αυτός που τόλμησα τ' αλλιώτικο
μ' έναν δικό μου τρόπο λίγο πιο πειραιώτικο.
                                                                                                                                                 Και το τραγούδι μου
Δεν κάνω επανάσταση, απλά ζω σ' άλλη διάσταση.                                      για σένα θα το πω 
Διάλεξα ρόλο και σενάριο στην παράσταση                                                     που κλαις αδιάκοπα
Άσταση σε μένα στο χαρτί μου και στην πένα                                                  ένα χωρισμό
και όσα μας πληγώσαν περασμένα ξεχασμένα.                                               Με δάκρυ τ' όνειρο 
Σκύβω το κεφάλι, πάλι μόνος πάλι,                                                                       το πλήρωσα κι εγώ
πάλι νιώθω ευάλωτος και πίνω απ' το μπουκάλι, πάλι.                                κι όμως δεν έπαψα 
Οι ανάσες πάλι στάζουν απ' τα χείλη,                                                                   στιγμή να τραγουδώ.
πάλι είμαι μόνος μπρος στης καρδιάς την πύλη.
Θυμάμαι, θυμάμαι...
πηγή βίντεο
You Tube