Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

" Ο Παλιάτσος"...

Αφιερωμένο στη σημερινή μέρα (Αποκριά) ένα ...διαφορετικό τραγούδι από όλα τα ρυθμικά (μάλλον βραζιλιάνικου ήχου) αποκριάτικα που έχουμε συνηθίσει να ακούμε. Πρόκειται για τον "Παλιάτσο" του Νότη Μαυρουδή

Τραγούδι: "Ο Παλιάτσος"
Στίχοι: Μέλπω Ζαρόκωστα
Μουσική: Νότης Μαυρουδής
Πρώτη εκτέλεση: Παιδική Χορωδία Ωδείου Kodaly
Άλλες εκτελέσεις: Παιδική Χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου

Οι στίχοι του τραγουδιού
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ,                                                Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα 
καλή σας μέρα.                                                                        να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ.                             να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία
Ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα                      να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις
γι' αυτό μπορώ να σας το πω...

Τραγούδι λέω δυνατά                                                                   Τραγούδι λέω δυνατά 
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά                                                        ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία.                                                                   ν' ακούσει η πολιτεία. 
Κι απ' το τραγούδι μου αυτό                                                    Κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό                                                                  παλιάτσοι άλλοι εκατό 
να βγουν στην κοινωνία                                                             να βγουν στην κοινωνία

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα...
πηγή βίντεο:
You Tube