Κυριακή 1 Απριλίου 2012

"Απρίλη μου, ξανθέ"...

Ξανθός είναι ο Απρίλης και μυρωδάτος ο Μάης. Η καρδιά δεν μπορεί να αντέξει την τόση ομορφιά και την τόση αγάπη που προσφέρει η φύση και που σε προκαλεί να δεις, να γευτείς, να απολαύσεις!

Έτσι τουλάχιστον "είδε" τους ανοιξιάτικους μήνες ο Μίκης Θεοδωράκης στο αντίστοιχο τραγούδι του. Ας το απολαύσουμε μέσα από μια πλειάδα ερμηνευτών και ανθρώπων του καλού ελληνικού τραγουδιού, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στην εκπομπή της ΝΕΤ "Στην υγειά μας", για να τιμήσουν τον μεγάλο μας μουσικοσυνθέτη.

Τραγούδι: "Απρίλη μου"
Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Εκτέλεση: Καλεσμένοι της εκπομπής "Στην υγειά μας" (ΝΕΤ)
Πρώτη Εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Οι στίχοι του τραγουδιού
Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ                                                      
και Μάη μυρωδάτε                                                                                Γιομίζ' η γειτονιά  
καρδιά μου πώς αντέχεις.                                                                    τραγούδια και φιλιά
Καρδιά μου πώς...                                                                       Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ (3)
καρδιά μου πώς αντέχεις                                                             μα τό 'χω μυστικό!
μέσα στη τόση αγάπη
και στις τόσες ομορφιές

Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό
του φεγγαριού αχτίδα                                                                 Γιομίζ' η γειτονιά
στο γαϊτανόφρυδό σου.                                                               τραγούδια και φιλιά
Στο γαϊτανό...                                                                                          Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ (3)
στο γαϊτανόφρυδό σου                                                                μα τό 'χω μυστικό! 
κρεμάστηκε η καρδιά μου
σαν το πουλάκι στο ξόβεργο.

Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό
και ρόδο μυρωδάτο                                                                      Γιομίζ' η γειτονιά
στη μάνα σου θα 'ρθω.                                                                 τραγούδια και φιλιά
Στη μάνα σου...                                                                                        Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ (3)
στη μάνα σου θα 'ρθω                                                                   μα τό 'χω μυστικό!
να πάρω την ευχή της
και το ταίρι που αγαπώ.


Ακούστε ακόμα ένα υπέροχο τραγούδι με αφορμή την Άνοιξη...: