Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Μητέρα, μαμά, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...!!!

Μ  είναι για τα μύρια πράγματα που μου προσφέρει χωρίς  να ζητάει,
Η  είναι για το ήρεμο λιμάνι όπου αράζω στις τρικυμίες της ζωής μου,
Τ  είναι για τις τόσες αγκαλιές που έχει ανοίξει και μ’ έχει κλείσει μέσα,
Ε  είναι για την ευαισθησία της την τεράστια να νιώθει το παραμικρό
    ακούγοντας τη σιωπή μου,
Ρ  είναι για τις ρίζες που μου δίνουν δύναμη να αντιστέκομαι στις δυσκολίες,
Α  είναι για την απέραντη, ατέλειωτη, απόλυτη αγάπη της.

Αν βάλεις όλα αυτά τα γράμματα μαζί φτιάχνουν μια λέξη μοναδική

ΜΗΤΕΡΑ

Μια λέξη που σημαίνει…όλος ο κόσμος !!!



  5 χρονών:   σε αγαπώ, μανούλα!
10 χρονών:   καλά ό,τι πεις, μαμά!
16 χρονών:   η μαμά μου είναι τόσο ενοχλητική!
18 χρονών:   θέλω να φύγω από το σπίτι!
25 χρονών:   μαμά, είχες δίκιο!
30 χρονών:   θέλω να πάω πίσω στην μαμά μου!
50 χρονών:   δεν θέλω να χάσω την μαμά μου!
70 χρονών:   θα έδινα τα πάντα για να είναι εδώ η μαμά μου!

Σε όλες τις ηλικίες, η μαμά είναι πάντα χρήσιμη!
Αναδημοσίευση από: